bloggaan tähän nyt melkonopeasti, ennen kuin lähden kirjastoon ja muuta...

paljon iloisia asioita! ei angstia tänään (ehkä).

noh, olen ihan rakastunut cureen ja nirvanaan, vielä enemmön kuin ennen. Ostin hirmuhienon cure-paidan... robert smith ja ´boys don't cry'. oikein tyylikäs ^^ tänään se päällä ruutuhameen ja mokkaliivin kanssa. Kun nyt tuon otsatukan leikkasin, niin näyttää oikein hauskalta. ehkä laitan kuvan... eli tänään musta kajaali, musta kynsilakka, melkein mustat kiharat hiukset ja otsatukka. rusketusta ja suuret silmälasit. mustavalkoinen cure-paita, napillinen avonainen mokkaliivi, sinisävyinen vekitetty ruutuhame. ei sukkahousuja, kuluneet mustat converset.

olenko aika hot :,D

sori, selitän täällä nyt kaikkia tyhjänpäivääisyyksiä. on vaan niin hauska olo. olen iloinen... makasin lapualla juuri siellä oikealla sängyllä, lepäsin, kävin saaressa ja kaikkea. Nyt se kaikenkattava levottomuus on hellittänyt. Osaan olla ihan rauhassa. Ja mm. leirin toimesta itsetunto on paljon parempi kuin ennen. Olen taajunnut paljon asioita, ja kasvanut ihmisenä xD

mutta se on totta! eiikä ne kakarat meidän koulusta pysty satuttamaan mua enää. ne on alempana, eri tasolla kuin mä. Ei niitä kannata edes dissata. En ole myöskään ylimielinen, vaikka siltä vaikuttaa. Ne on vaan eri asia kun minä.

Huh, pilvenpoltto varmaan sopis mulle. Olen ihan sfääreissä.

 

OOn kattonu Skinsiä, ja ihan tosi, olen täysin myyty! Vilkaisin sitä kun se alkoi, eenkä ensimmäisen sukupolven tyypeistä tykkää. Mutta tämä kolmas kausi *palvontaa* Pakko saada dvd:nä! Huuto.netissä oli väh. 26 € vol.3 ei suom. tekst. ei ehkä kannata. Mutta tekee mieli!

Esim. se viime jakson loppu, kun Effy ja Cook on siellä pimeässä autossa ja on se musa ja tupakansavu... Kuka nero keksii sellaista?! Huhhuh. Olen aivan fanityttö.

The crown haluaisin myös nähdää. ärsyttää kun ei kirjastosta saa... pitää tänään käydä anttilassa! visioin vaan täänään...

 

yritän määrittää itseni ulkomaailman avulla.

 

ja sitten, näen että täällä joku käykin :) olisin todella iloinen, jos jättäisitte kommentin vanaveteenne... Kun nyt täällä ihan yksin höpisen D: